دانشجو سلام

۱ مطلب در دی ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلام بر دانشجویان عزیز.

نمرات نهایی درس دینامیک در زیر آمده است.

متاسفانه نمرات خیلی بدتر از آنچه بود که فکر می‌کردم. نمیدانم مشکل از کجاست ولی فکر کنم با توجه به اینکه نمرات خوبی هم داشتیم علت ترکیبی از دیر بازخورد گرفتن از سطح کلاس توسط من و تلاش نکردن دانشجویان بوده است. این نتایج بدترین نتایج کلاسهای من در طول تدریسم بوده است و انشاالله باعث می‌شود که از ترمهای دیگر بیشتر و سریعتر بازخورد بگیرم.

سطح سؤالات هم در مقایسه با ترمهای قبل اصلا سخت نبود و حتی شاید آسانتر هم بود ولی دانشجویان درست تلاش نکردند و من هم از  کلاس کمی غافل بودم.

بازنگری اوراق انشاالله اگر مشکلی پیش نیاید چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده یعنی 7 بهمن خواهد بود ولی زمان دقیق و مکان آن اعلام خواهد شد، انشاالله.

 پس از درس دینامیک انشاالله نمرات کنترل را در چند نوبت خواهم زد و پس از آن آزمایشگاه. علت اینکه اول کنترل را میخواهم بزنم این است که بهتر است قبل از اتمام انتخاب واحد نمرات کنترل را اعلام نمایم.


نکاتی در مورد بازنگری اوراق:
تذکر1: برای کسانی که میانترمشان زیر 4 از 10 و پایانترمشان بالای 7.5 از 10 شده اند، به خاطر تلاش برای جبران سهم میانترم 8 نمره و سهم پایانترم 12 نمره در نظر گرفته می شود(البته این تذکر شامل کسانی که امتحان فاینالشان از 20 نمره است نمیشود، چون دلیل تغییر سهم میانترم به 8 و پایانترم به 12، در نظر گرقتن مشکلات احتمالی در روز امتحان میانترم و نیز جبران میانترم در پایانترم است).

تذکر2: هر گونه ابهامی نسبت به نمره دارید، لطفا فقط در زمان بازنگری پیگیری کنید. اگر هم نمیتوانید برای بازنگری بیایید به دوستانتان اطلاع دهید تا برگه هایتان را بررسی نمایند.(لطفا در این مورد به هیچ وجه تماس نگیرید و اگر کاری غیر از نمره دارید فقط و فقط اس ام اس بدهید)

تذکر3: نمرات خام (نمره ای که خودتان گرفتید) به صورت زیر به نمره نهایی تبدیل میشود:

       نمره خام              نمره نهایی

       0 تا 2.75                 7.5

       3 تا 5.75                 8.5

       6 تا 9.25                 9.5

       9.5 تا 10                  10

       10 به بالا           همان نمره خام

تذکر4: لطفا برای بازنگری اوراق به موقع بیایید، بعد از زمان تعیین شده دیگر نمی توانید برگه ها را بررسی نمایید.

ممنون.در پناه خدا.


  • محمد پناهی